Een auto voor ieder budget!
Auto details
‹ Overzicht
 
(voertuignummer 25702065)
Mercedes-Benz S-Klasse 300 TURBO DIESEL Elegance YOUNGTIMER
Prijs p/mnd:
€ 290,-
Deze auto financieren? >
Verkoopprijs: € 14.500,-
Merk: Mercedes-Benz
Model: S-Klasse
Type: 300 TURBO DIESEL Elegance YOUNGTIMER
Brandstof: Diesel
Inrichting: Sedan Automaat
Bouwjaar: 1998
Km: 217.898
Kleur: Zilver
BTW/Marge: Marge

Offerte aanvragen

(velden met een * zijn verplicht)
Financiering
+
-

Heeft u een vast bedrag nodig dat u in één keer wilt ontvangen? Wilt u deze lening in gelijke termijnen en over een vaste looptijd aflossen? Dan is de persoonlijke lening zeker iets voor u. Met deze leenvorm weet u precies wat u maandelijks terug moet betalen aan aflossing en rente. De looptijd van een persoonlijke lening varieert van 12 tot en met 120 maanden en wordt afgestemd op leeftijd, gebruik en levensduur van het te financieren object. Aan het einde van de looptijd is de lening volledig afgelost.

Totale Maand Jaarlijks Variabele Duur Totale door
krediet termijn kosten % effectieve krediet de consument
bedrag     debetrentevoet overeenkomst te betalen
      op jaarbasis in maanden bedrag






€ 2.500,- € 50,- 11,0 % 11,0 % 67 maanden € 3.350,-
€ 10.000.- € 200,- 6,5 % 6,5 % 59 maanden € 11.800,-
€ 25.000,- € 500,- 4,7 % 4,7 % 56 maanden € 28.000,-
€ 50.000,- € 1.000,- 4,7 % 4,7 % 56 maanden € 56.000,-

Opmerkingen
+
-

BIJZONDERE S 300 TURBO DIESEL 1998 Mercedes S-klasse 300 TURBO DIESEL Elegance YOUNGTIMER - Tellerstand: 217898 KM - Carrosserievorm: Sedan - Aantal deuren: 4 - Brandstofsoort: Diesel - Bouwjaar: 1998 - Transmissie: Automaat - Kleur: zilver - Kleur interieur: zwart - Motorinhoud: 2996 cc - Aantal cilinders: 6 - Vermogen: 130 kW - Ledig gewicht: 1930 kg - Aantal zitplaatsen: 5 - BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar Comfort - Cruise control - Regensensor Exterieur - Buitenspiegel rechts - Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar - Buitenspiegels in carrosseriekleur - Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening - Elektrisch transparant schuif-/kanteldak - Elektrisch transparant schuif-/kanteldak. - Getint glas - Glazen schuifdak - Halogeen koplampen - Koplampen in hoogte verstelbaar - Koplampreiniging - Lichtmetalen velgen - Metaalkleur - Mistlampen voor - Panoramadak - Park Distance Control - Ruitensproeiers verwarmbaar - Sportvelgen - Warmtewerend glas Infotainment - Navigatiesysteem - Radio CD speler - Radio-cassette Interieur - Airco (automatisch) - Airco met automatische regeling - Armsteun achter - Armsteun voor - Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar - Buitentemperatuurmeter - Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen - Elektrisch verstelb. passagiersstoel met geheugen - Elektrisch verstelbare en verwarmde voorstoelen - Elektrische ramen achter - Elektrische ramen voor - Hoofdsteunen voor en achter - Houtafwerking interieur - Lederen bekleding - Lederen interieur - Middenarmsteun voor - Passagiersstoel in hoogte verstelbaar - Rolgordijn voor achterruit - Stuurbekrachtiging - Stuurwiel met houtinleg - Toerenteller - Voorstoelen verwarmd Overige - Anti Blokkeer Systeem - Anti doorSlip Regeling - Bestuurdersairbag - Passagiersairbag - Zij airbag(s) voor Veiligheid - Alarm klasse 1(startblokkering) - Elektronische remkrachtverdeling - Gordelspanners Toen de S-klasse in 1991 door Mercedes werd gelanceerd, barstte er een storm van kritiek los. De kolossale afmetingen waren niet meer van deze tijd; Mercedes was zijn doel voorbij geschoten. Vandaar dat er drie jaar later al een face-lift kwam. Door middel van heel zorgvuldig gekozen wijzigingen zag de auto er nu wat minder pompeus uit. Dat effect werd bereikt met heel bescheiden aanpassingen, waardoor de inruilwaarde van de eerdere modellen op peil bleef. Voor de allerjongste editie van de S-klasse zijn ook weer enkele kleine uiterlijke wijzigingen doorgevoerd. Ook nu moet je eigenlijk weer met een foto van het oude model in de hand rond de auto lopen om de verschillen te ontdekken. Goed vergelijken levert de volgende verschillen op: kunststof panelen onderaan de portieren nu in dezelfde kleur als het koetswerk, witte knipperlichten achter en fraaie lichtmetalen velgen. Aan de uitrusting werd door Mercedes meer gesleuteld. Die is uitgebreider dan ooit en omvat nu ook sidebags in de voorportieren, een regensensor voor de ruitewissers, bagagenetten aan de middentunnel en in de kofferbak, een airbagsensor voor de passagiersstoel, alsmede een elektrische ontgrendeling van de kofferbak. Naast de standaard Classic-uitrusting biedt Mercedes voor de S ook nog twee luxepaketten onder de namen Elegance en Designo. Accessoires worden daarin gegroepeerd en voor een erg aantrekkelijke prijs aangeboden. De Elegance-koper krijgt onder andere extra: leren bekleding, een navigatiesysteem, parkeersensors, elektrische instelling van de voorstoelen en glazen schuifdak, en sluitbekrachtiging op portieren en kofferdeksel. Wie voor Designo kiest, ziet de uitrusting onder andere uitgebreid met speciale leren bekleding en houtafwerking. Nieuwe motor Met het oog op de recent gelanceerde dieselversie van de BMW 7-serie nam 'das Haus' de S-klasse turbodiesel stevig onder handen. Er werd zelfs een nieuwe aandrijflijn voor ontwikkeld. Uiteraard bleef het cilinderaantal van zes gehandhaafd; dat is nu eenmaal het minimum voor een topklasse-limo. De cilinderinhoud slonk van 3,5 naar drie liter, maar het aantal kleppen verdubbelde. Zonder turbo kennen we die 24-klepper al uit de E300 Diesel. Voor de S-klasse zit er wél zo'n blaasapparaat op, waardoor het vermogen nu 177 pk bedraagt en al bij 1600 toeren een hoogste koppel van 330 Nm beschikbaar is (was 150 pk en 310 Nm). Een nieuwe vijftrapsautomaat draagt zijn steentje bij aan vlotte prestaties. Zo snelt de Turbodiesel nu in 11,2 tellen naar de 100 (was 13,1) en haalt hij een top van 206 km/h (was 185). Daarbij is het verbruik zo'n negen procent gunstiger geworden. Bij de koude start van de beresterke diesel valt op dat je relatief lang moet voorgloeien. Vervolgens komt de zespitter op een uiterst beschaafde wijze tot leven. Eenmaal op temperatuur merk je volstrekt niets meer van de wat rumoeriger verbranding van dieselolie. De krachtige turbodiesel sleurt de ruim twee ton wegende S300 met het grootste gemak op gang. Je hoort dan wel even een dieper motorgeluid, maar je twijfelt nog steeds of het een diesel is. De nieuwe vijftrapsautomaat schakelt vrijwel onmerkbaar - een eigenschap die perfect past bij de algehele rust die deze Benz uitstraalt. Haast onmerkbaar glijden de kilometers onder de wielen door, slechts een enkele keer onderbroken voor een noodzakelijke tankpauze. Wie beschaafd rijdt, kan aan een verbruik van 1:10 komen; dat betekent bijna duizend km rijden tussen tankstops. Dat is even wat anders dan bij een benzineversie. Zelfs bij de eenvoudige S280 moet er elke 600 km worden aangelegd voor nieuw sap. Met de S300 Turbodiesel heeft Mercedes een echte topdiesel. De S350 Turbodiesel gaf je nog het gevoel dat het allemaal net wat pittiger zou mogen. Bij de S300 is die extra pit ruim voorhanden. Nog meer dan voorheen is de S-klasse Turbodiesel gewoon de beste S die je kunt kopen: alle comforteigenschappen van de andere versies met voldoende kracht en een voor zo'n zware auto opmerkelijk laag verbruik. Een mening overigens, die de gemiddelde S-koper aanspreekt, want 60 % kiest in ons land voor de diesel. Groot gelijk. ZO KOM JE ZE  NIET  VAAK MEER TEGEN . DE BESTE OOIT GEMAAKT BIJ MERCEDES -BENZ.  In opdracht te verkopen, EEN W 140 IS GENAAMD DE KHATHEDRAAL. YOUNGTIMER WAREN ALLEEN WEGGELEGD VOOR DE WELGESTELDEN IN DE WERELD. DE 3 LITER TURBO DIESEL IS BIJZONDER. VOORZIEN VAN EXTRA;S DEZE LOOPT EN RIJDT OOK NOG ALS NIEUW  ALTIJD BEREDEN IN SPANJE . IN ALLE LANDEN TE VOORZIEN VAN EEN NIEUW KENTEKEN. WIJ HEBBEN OOK OP VOORRAAD NOG EEN 30 TAL MERCEDES-BENZ IN DE BOUWJAREN 1966 TOT 1986 TW ; O.A   PRIJZEN VANAF € 5000.  KLASSIEKERS EN YOUNGTIMERS W 107 350 SL 1972 W 107 450 SL 1974  verkocht W 108 250 S   1966 W 111 230 S   1965  verkocht W 114 220 D  1968 W 116 350 SE 1973 w  124 200 d   1986 w  124 250 d   1986 w  124 300 d   1986 w  124 300 d   1987 W 126 280 SE 1981   w  126 280 SE 1984  W 126 380 SE 1980   W 126 380 SE 1981 W 126 380 SE 1981  W 126 380 SE 1982   W 126 500 SE 1980 W 126 500 SE 1981   W 126 500 SE 1982   W 126 500 SE 1983 W 126 500 SE 1986   W 126 500 SE 1987 W 126 500 SEL 1984 W 126 500 SEL 1989 W 126 500 S.E.C 1983 verkocht W 126 500 S.E.C 1984 W 203 220 CDI  2004 W 220 320 CDI  2001 W 230 SL UITV 63 AMG MODEL 2010 GELIEVE ALLEEN TE BELLEN OP TEL NR 0629950001  ATTENTIE  ALTIJD EVEN BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK OP TEL NR  0629950001 BG CLASSIC TRADING Produksjewei 17 8501 XD Joure 06 2995 0001 info@bgclassic.nl

Voertuig specificaties
+
-
Kenteken
Aantal cylinders 6
Motorinhoud 2.996 cc Topsnelheid 206 km/u
Vermogen(kw) 177 kw Verbuik stad - km/lt
Vermogen(pk) 177 pk Verbruik snelweg - km/lt
Gewicht 1930 kg Verbruik gemiddeld - km/lt
Tankinhoud - lt Aantal zitplaatsen 5
Energielabel
  -
Datum deel I 01-07-1998
Bekleding - Datum deel IA 01-07-1998
Afleverkosten - APK
Accessoires
+
-
Overige
  • Airbags
  • Airco (automatisch)
  • Airco met automatische regeling
  • Airconditioning
  • Alarm
  • Alarm klasse 1(startblokkering)
  • Anti Blokkeer Systeem
  • Anti doorSlip Regeling
  • Armsteun achter
  • Armsteun voor
  • ASR
  • Bestuurdersairbag
  • Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
  • Buitenspiegel rechts
  • Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
  • Buitenspiegels in carrosseriekleur
  • Buitentemperatuurmeter
  • Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
  • Cruise control
  • Elek. bedienbare ramen
  • Elek. verstelbare spiegels
  • Elektrische ramen achter
  • Elektrische ramen voor
  • elektrisch glazen kanteldak
  • elektrisch glazen schuif-/kanteldak
  • elektrisch glazen schuif-/kanteldak (dubbel)
  • elektrisch glazen schuifdak
  • elektrisch open dak
  • elektrisch schuif-/kanteldak
  • elektrisch schuif-/kanteldak met zonnepanelen
  • elektrisch schuifdak
  • Elektrisch transparant schuif-/kanteldak
  • elektrisch transparant schuif-/kanteldak
  • elektrisch transparant schuif-/kanteldak.
  • Elektrisch transparant schuif-/kanteldak.
  • elektrisch transparant schuif-/kanteldak..
  • Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
  • Elektrisch verstelb. passagiersstoel met geheugen
  • Elektrisch verstelbare en verwarmde voorstoelen
  • Elektronische remkrachtverdeling
  • Getint glas
  • glazen kanteldak
  • glazen schuif-/kanteldak
  • Glazen schuifdak
  • Gordelspanners
  • Halogeen koplampen
  • Hoofdsteunen voor en achter
  • Houtafwerking interieur
  • Koplampen in hoogte verstelbaar
  • Koplampreiniging
  • Lederen bekleding
  • Lederen interieur
  • Lichtmetalen velgen
  • lichtmetalen velgen
  • Metaalkleur
  • Middenarmsteun voor
  • Mistlampen
  • Mistlampen voor
  • Navigatiesysteem
  • Panoramadak
  • panoramadak var. transparantie
  • Park Distance Control
  • Passagiersairbag
  • Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
  • Radio-cassette
  • Radio/cassette-speler
  • Radio/CD-speler
  • Radio CD speler
  • Regensensor
  • Rolgordijn voor achterruit
  • Ruitensproeiers verwarmbaar
  • schuif-/kanteldak
  • schuif-/kanteldak transparant
  • schuif-/kanteldak transparant.
  • schuifdak
  • schuifdak (dubbel)
  • schuifdak transparant
  • sportvelgen
  • Sportvelgen
  • Startonderbreker
  • Stuurbekrachtiging
  • Stuurwiel met houtinleg
  • Toerenteller
  • Voorstoelen verwarmd
  • Warmtewerend glas
  • Zij airbag(s) voor
  • zonwerend glas
Meer foto's
+
-
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.